Härliga Måndag!


Har precis satt igång och förbereda dagens middag som blir kycklinggryta m. couscous!
Smarrigt värre.

Barnen stojjar och har sig så det är full rulle här hemma med andra ord!
Linus gör allt för att jaga brorsan och försöker härma han med precis allt bus han gör!


Ikväll (eller efter maten) så funderar jag på att ta mig en runda på 5 km spåret.
Måste verkligen komma igång igen med mina promenader (powerwalks), förut gick jag hela tiden men så kom vintern och det vart bara gymmet för min del.
Så nu är det verkligen på tiden att jag ska röra på fläsket med mina powerwalks igen! ^^

Nä men det är grymt skönt att bara va ute och gå med musikenpå högsta volymen i lurarna!  :)
Blir nog en blandning av både joggning & powerwalk!

Så ser iaf. min dag ut idag! :)

Annars denna veckan lär jag inte hinna med gymmet nå värst mycket.

Imorgon ska vi iväg och kolla lokalen vi ska ha efter bröllopet sen vidare till BVC och läkarbesök med Linus 10 månader.
På Onsdag är det utvecklingssamtal med Liam på dagis sen Torsdag blir det gymmet för min del och på Fredag ska jag iväg till tandis...

Men jag ska försöka hinna med gymmet på Onsdag också innan vi ska på utvecklingssamtal! :)

Så man får väl se vad som hinns med! ^^

Skönt att ha massa saker att göra än att bara va hemma och uggla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0