Godmorgon Onsdag!


Vaknade upp på soffan vid 7 när klockan ringde! ^^
Våran soffa är farlig då man somnar ganska så lätt i den... :)

Storhjärtat har åkt och lämnat Liam på dagis och själv har jag gett Linus lite gröt och väntar på att det nybakta brödet ska bli klart så jag och min fina älskling kan äta frulle när han kommer hem igen! :)

Jag skulle ju egentligen dra ner och träna men med en smärta som inte är av denna värld så får jag hoppa över det idag och ha en lugn dag här hemma istället.
Blir nog att städa lite granna när man inte har den stora vilden hemma som gör allt för att dra fram alla saker när det städas! :)
Lillebror är inte bättre han för han gör ju precis som storebror gör! ^^


På Fredag ska jag träna med min PT sen kommer min älskade mamma & pappa hit, vi ska kolla lite granna inför bröllopet som måste skickas efter osv.
Huuualigen, bara 12 veckor kvar - sjukt vad tiden går fort!

På Lördag är det tandläkaren med Liam och 3 årskontroll - smart ändå att dom fixar det på en Lördag så man slipper allt annat folk! :)
Är ju alla 3-åringar i stan som ska dit, kanske inte samma tider men ändå, blir ju en heldag för tadläkaren iaf! :)

Så vi har fullt upp hela helgen vilket känns bra istället för att man ska sitta hemma och uggla bara!

På Tisdag är det BVC & läkarbesök med Linus vilket också känns väldigt bra att det just är ett läkarbesök också så man kan prata lite eftersom han fortfarande är ganska hängig av sig efter att han legat i svåra vattkoppor 1 vecka! :S


Nu kom hjärtat mitt hem och brödet är färdigt - SÅ FRULLETAJM! :)

Godmorgon på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0