Godmorgon FREDAG!


Härligt med FREDAG! ♥

Dock är ju vädret inte det roligaste och jag ska alldeles strax ut och cykla i skiten.
Jag är inte bitter, bara gilla läget! :)
Tur man har regnkläder!

Ska cykla och lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet för att träna ett pass med min PT Camilla!

Sen efter 12 kommer älskade mamma/mormor & pappa/morfar hit! ♥
Jag & mamma ska kolla upp lite till bröllopet sen blir det nog att åka iväg och handla lite granna då det ekar i både kyl & frys här hemma.
Sen tror jag vi ska äta tillsammans om dom stannar, men det tror jag nog att dom gör! :)

Ska ta och sätta fart med att fixa ordning lite frulle innan det är dags att dra iväg!

Hoppas ni får en underbar Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0