Frisyr, frisyr, frisyr!


Har kollat runt den mesta delen av kvällen på massa olika frisyrer men inte riktigt hittat någon som har fallit mig i smaken.
Sen har jag ju inte så värst långt hår heller och vill INTE ha någon hårförlängning.

Det ska va en frisyr till bröllopet men tycker det är så sjukt svårt.
Visst Nathalie som ska fixa min frisyr & sminkning till bröllopet lär ju veta hur man kan göra så är ju inga problem så men vill ju gärna hitta någon så det är enklare för henne att bara göra frisyren! :)

Sen det stora problemet är vad jag ska ha i håret?!?!?
Vill ju ha nå smycke, tiara eller blommor... SUCK, känner lite små panik inför frisyren och vad jag ska ha i håret! ^^
Det lutar iaf. åt att ha nå smycke i håret sen kanske någon ros som jag köpte idag men så finns det ju grymt mycket olika smycken, hårnålar, spännen osv att välja på så det gör ju inte saken lättare precis!
Sen en fråga jag ställer mig hela tiden ska det va silver eller i guld?!?!?

Vi har ju guldringar men spelar det då någon större roll om man har silver i håret??!?
Tror många har guldringar men har silver smycken i håret då det flesta hårsmyckena verkar va i silver då jag inte hittade sådär jättemycket i guld och silver var då mycket snyggare...

USCH va svårt detta vart! HaHa

Ska ta och kolla vidare på både hårsmycken coh frisyrer nu innan storhjärtat kommer hem från jobbet!
Sen blir det sängen för min del!
Ner och träna imorgon igen! :)

GODNATT PÅ ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0