Fredag!


Underbart med helg och hela familjen är samlad! ♥
Ska alldeles strax gå iväg med Liam till dagis sen ska jag ta mig en härlig promenad i solen! :)

Det är helt sjukt men tempen på framsidan där solen ligger på visar 24+ och på baksidan i skuggan har vi 10+.
Hur underbart är inte det lixom!?! :)

Sen blir det att åka iväg och handla för min del för att sen hem och rensa ur hela lgenheten, jag har kläder som är alldeles förstora som jag ska göra mig av med, rensa ut lite i köket som ska kastas och in med nytt m.m
Det finns lite att göra om man vill! :)
Men det är Fredag och hela familjen är samlad så kommer bli MYCKET mys med familjen och va ute när Liam väl kommer hem från dagis! ♥

Sen kl 15 ska jag va hos tandläkaren! URK!
Hatar verkligen tandläkaren, haha!
Bara gilla läget och gå dit - är ju tur dom finns iaf.! :)

Hoppas ni får en underbar Fredag för det ska jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0