Försöka få lite sömn!


Sitter just nu med lilla Linus som har 40 graders feber och är helt prickig i min famn! ♥
Tycker så synd om mitt lilla hjärta!!!

Vi har öppnat upp vårt fönster lite granna så det kommer in lite kalluft en stund...
Själv fryser jag som en gris! :-)
Men känns som man sitter vid en varm brasa när Linus ligger intill en! :-)

Inatt får han sova tätt intill mig i våran säng då närhet är det ända som duger just nu...
Minns inte när han sov hos oss sist men länge sen va det iaf.
Men måste erkänna att det är mysigt att ha barnen sovandes hos oss ibland! :-)

Saknar mornarna då Liam kom in till oss och kröp under mitt täcke och la sig tätt intill mig och somnade om nöjd & glad! ♥

Det är ju sååååå mysigt!

Nä, nu ska vi försöka få oss lite sömn allihopa!

Godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0