En riktigt bra Lördag!


Började våran Lördag med att busa en massa med barnen innan vi tog och fixade ordning lite frulle!
Sen va det bara klä på oss och fixa till oss för dagen, jag åkte iväg med Anki & Stefan och handlade lite granna.
Efter att vi vart iväg till Willys & Coopen så tog Anki & jag och åkte ner på stan och kollade lite granna.
Det slutade med att jag shoppade lite, vart både lite till mig & barnen.
Liam fick en ny tröja & överdragsbyxor.
Linus fick en jättefin body, matchande byxor & ett par till byxor.
Till mig själv vart det lite underkläder, strumpor! :-)

Känns riktigt bra då jag verkligen är i behov av nya underkläder och som va ju sååååå sköna så lär köpa ännu mer! :-)

Kollade lite saker till bröllopet men vi har bestämt att Anki & jag ska ta en helg och åla in till Eskilstuna istället då det finns mycket mer affärer osv.
Ska även ta och prata med frissan som ska fixa mig till bröllopet med både frisyr och sminkning om hon vill h levande blommor i mitt hår eller om jag ska köpa rosa rosor som är på ett spänne.
Se vad hon tycker! :-)

Börjar ju närma sig bröllop nu, bara 3 månade kvar idag! ♥

Annas har vi inte gjort så mycket annat, fixat middag (fläskfilé gryta), busat med barnen osv!

Nu ikväll så tog jag & Liam på oss kläder och gick ut en sväng!
Vi åkte både rutschkana, gungade, snurrade i en snurrgrejj, va ute i skogen, lekte i sandlådan m.m
Så underbart att va som ett barn på nytt och bara busa runt med sina barn! ♥

Usch, jag är så sjukt dålig på att fota nu för tiden.
Förut fotade jag en hel del men känner lixom inte för att dra med en stor systemkamera när man är ute och busar eller så.
Så OFTAST blir det faktiskt en hel del foton som jag tar med min IPHONE! :)
Blir ju inte lika bra bilder som det blir med vår systemkamera men dom duger åt mig!
Jag ska faktiskt skaffa mig en mindre kamera från Nikon som kommer få följa med mig många gånger! :)
När det blir av det vet man aldrig men inom en snar framtid! :-)

Nä nu ska jag mysa med storhjärtat, kolla på skräckfilm och bara njuta av varandras sällskap! ♥

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0