Barnens nya mössor!


Igår va jag ju ner med Naomi & Bianca för att hämta hem våra mössor som vi har beställt! :)
Superfina är dom - funderar på om jag ska beställa en till mig själv också! HaHa

Nä men vi prata lite med henne om hon kunde sy till vagnarna och det var inga problem, bara tala om vad vi ville ha och ge henne nå mönsteraktigt så skulle hon fixa ordning det! :)

Phil & Teds vagnar är ju kända för att man kan sy en massa till dom!

Men om jag ska va ärlig så har jag ledsnat lite på våran Phil & Teds vagn - känner mig inte alls sådär jättenöjd över den längre fast den är hur bra som helst.
Aja - det kommer i perioder! :)



Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Känner lika för våran P&T, vissa perioder gillar jag den inte alls, ibland "funkar" den väl okej och ibland älskar jag den... Just nu är jag inne i älska-perioden faktiskt ;) Känns så perfekt då jag ska hämta Viggo på dagis (vi går ju lång promenad till dagis), skönt med en smal vagn då man går med bara en i vagnen, sen brukar Viggo vilja gå en bit själv först och sen kan han ju sätta sig i vagnen där bak eftersom han är så trött efter dagis... Så just nu trivs jag med vagnen :) Men jag har med perioder då jag inte gillar den så värst och sitter och letar ny vagn :p Ibland önskar jag att Melker kunde vara vänd mot mig och att vi hade regnskydd (för det har inte vi på våran vagn)... Men men :)



Skulle vilja ha hemmasydda dynor till vagnen, men blir så dyrt till båda sitserna ju :p

2012-04-26 @ 09:02:01
URL: http://emmashjartan.se
Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Så fina!

2012-04-26 @ 09:42:34
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0