ÄNTLIGEN!!!


Tog tag i att ringa VC idag också då natten va lika hemsk som natten innan.

Fick tag i en bra läkare som verkligen tog mig på allvar och tyckte själv att vi inte skulle ha det såhär så hon tog tag i en läkare och fixade ett recept till oss som jag ska ta och hämta ut när min älskade mamma kommer hit!
Sen ska läkaren ringa mig imorgon igen för att se hur natten varit och har den vart lika jobbig så blir det läkaren på en gång!
Känns bra att det är någon som verkligen tar en på allvar, tyvärr så är dom väldigt få!

Vi har knappt sovit någonting i natt och Linus har mått skit, vart hysterisk, ledsen och allt.
Såklart vaknade ju Liam och undrade vad som var fel här hemma så han har ju vart vaken mesta delen av natten också men nu är han på dagis så vi ska ta och passa på att sova lite granna nu när Linus äntligen somnat!

Hoppas verkligen min lilla guldklimp är på bättringsvägen!
Lider så förbannat med honom!
Men idag har han vart lite piggare och även velat äta lite granna! SKÖNT!

Nä nu vila innan lillemannen vaknar igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0