2 st mössor


Har idag beställt 2 st superfina mössor av en tjej som bor här i Strängnäs! :)
Vart en limegrön med vita stjärnor på till Liam och en blå med vita elefanter på till Linus!
Kommer bli perfekt nu i vår! :)
Har länge tänkt på att köpa nya mössor men aldrig hittat någon som jag riktigt fastnat för sen har jag även funderat på att sy egna men det lönar sig inte om man köper tyg och sen bara syr en varsin mössa. :)
Är ju ingen person som vill sätta mig och sy mössor så barnen har flera stycken eller ge bort osv, då köper jag hellre!

Dessa mössor kosta ändå bara 70:- st och hon möter upp en, eller så får man gå hem till henne och hämta dom så det kvittar! :)

Hoppas hon ska få in lite andra tyger sen också så man kan köpa några fler åt ongarna! ^^
Men vi börjar med dessa 2! :)

Min brors fru syr ju också kläder (utbildad sömmerska) så hon har skickat några olika mönster på mössor men aldrig lixom blivit av att jag har sytt själv då jag som sagt anser att det inte lönar sig om man inte syr upp en massa mössor och säljer, ger bort eller nå liknande.
Hon syr ju både kläder och allt! :)

Nä, detta blir nog super! :)


Mössa till Linus!

 

Mössa till Liam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0