Veckans 1.a träningspass


Då var man igång igen, härligt med andra ord!

Idag vart det bara styrka som jag körde men det känns i musklerna! :)
Tråkigt nog är det ju spinning & core idag också som jag inte kan va med på eftersom det blir så sjukt stressigt då man ska hem efter för Liam ska hämtas på dagis sen åker storhjärtat och jobbar annars skulle jag lätt köra det på Tisdagar också!
Men får väl ha min spinning & core dag på Fredagar då storhjärtat är hemma och ledig! :)

Min "blivande" personliga tränare kom och pratade med mig idag om våran PT tid på Fredag, hon undra om det gick och ändrå så jag kom tidigare...
Så blir att prata och så med henne innan spinningen & coren! :)

Dagens träning:


 Cykla och lämna Liam på dagis sen vidare till gymmet - 3,9 km, brände 185 kalorier

 Ben 1 - 3*10, 25 kg
 Ben 2 - 3*10, 32 kg
 Ben 3 - 3*10, 52 kg
 Rygg 1 - 60 st, 18 kg
 Bröst 1 - 3*10, 25 kg
 Vader 1 - 3*10, 52 kg
 Mage 1 - 60 st, 23 kg
 Armar 1 - 40 st, 14 kg
 Armar 2 - 60 st, 18 kg

Avslutade träningspasset med:

 Roddmaskin - 15 minuter, brände 120 kalorier

Sen var det bara att cykla hem igen i motvinden! :)

 3,5 km, brände 153 kalorier


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0