Vart riktigt glad!


Imorse tog jag fram måttbandet igen och mätte mig runt midjan, ben & armar! :)
Vart riktigt paff när midjan hade minskat med 5 cm! :)
Jag känner mig verkligen peppad att fortsätta med träningen flera ggr i veckan nu!

Visst vågen har stått stilla, men när jag pratade med personliga tränaren så sa hon att jag skulle skita i vågen eftersom jag bygger muskler m.m!
Och muskler väger mer än fett! :)
Bättre och ta ett måttband och mäta så det ska jag göra nu!
Att ställa mig på vågen och se att jag inte minskar nå värst i vikt får mig bara att må dåligt, så måttbandet är det bästa att se att man verkligen minskar i cm runt både midja, armar och ben! :)

Det jobbiga är att ju mer jag tränar och går ner i både vikt & cm så får jag mer löst skinn! :S
Det är den ENDA nackdelen!

Hejja, hejja!



Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

får du inte operera bort de sen? gratis?

2011-09-01 @ 19:11:25
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0