Vårdcentralen


Efter att vi vart på BVC
med Linus idag så åkte vi vidare till vårdcentralen för en sköterska skulle kolla märket på min vad!
Men känns som det var rätt onödigt att åka dit för inget vettigt svar fick man...
Har gått med detta över 1 vecka så jag kunde lika gärna gå med det 1 vecka till även om det skulle va borrelia...
Hur jävla vettigt låter det?!?!??

Säger då det, dagens sjukvård är fan katastrof... iaf vårdcentralerna!
Men skulle inte märket gå ner tills på Måndag så skulle jag höra av mig igen!

Märket är 7*5 cm stort och det är ganska mycket...

Det ända skitsköterskan gjorde var att kolla på det och lägga på en kompress som hon dränkt in i alsolsprit och tejpade fast på vaden...

FY FAN!

Jag hoppas verkligen inte det är borrelia nu då man kan bli riktigt jäkla sjuk av det!
Skulle det nu va borrelia och det händer någonting då är det bara anmäla idioten! :)
Jag ska iaf. ta och byta vårdcentral till familjedoktorerna... för HELA familjen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0