Våran Tisdag!


Har vart helt underbar! ♥

Imorse drog jag ner till gymmet och körde ett kort pass efter att jag hade lämnat Liam på dagis!
Sen var det bara hem och börja röjja här hemma, dock vart det inte så mycket då vi käkade lunch och jag började må sjukt illa efter maten så det var bara att gå och lägga sig i sängen ett tag och vila!
Ställde klockan då Liam skulle hämtas hem från dagis, så älsk drog iväg och hämtade honom strax innan 14!

När våran älskade storebror kom hem så vart det lite mys för att sedan busa runt här hemma lite granna!
Vart lite kullerbyttor i soffan och Liam kiknade av skratt, tyckte nog mamma var knasig som också skulle göra kullerbyttor!
Men sen fick man inte sluta utan han ville bara att mamma skulle göra mer mer mer mer! :)

Hållt på och småplockat lite här hemma mellan varven så man får bort en massa saker och jag har även hunnit dammsuga, svabba golven, plockat bort leksaker, omublerat klart i Liam´s rum, fixat Liam & Linus byrå med kläder m.m
Så det har blivit en del gjort här hemma ändå!
Fick ta Linus i bärsele när jag dammsög & svabbade golvena för att ligga i soffan eller sitta i babysittern ville han inte! :)
Men det gick ju det också, vart bara lite tungt till slut!

Ska ta och fixa resten imorgon bitti efter att Liam är lämnad på dagis, för imorgon blir det ingen träningLiam ska till tandläkaren så han går bara en stund på dagis imorgon!
Så lite lär jag nog hinna med här hemma innan jag hämta vilden...
Blir nog att dammsuga & svabba golvena igen imorgon, älskar verkligen när det är rent i hemmet!
Men går ju inte att städa stup i ett.. och jag är INTE pedant av mig! :)
När man har barn blir det ju stökigt lika fort när man har städat! :)

Funderade även på vad vi skulle fixa iordning för middag idag då Liam inte alls äter så bra, så det fick bli kokt potatis, fiskbullar i hummersås & hemmagjord råkostsallad "pizzasallad".
Dock så åt ju bara Liam fiskbullarna men fick i sig några stycken iaf. och det var ju bra det! :)

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, endast myst med mina 2 helt underbara barn! ♥


Jag ska ta och lägga ner barnkläder i stl. 50/56 som fina Naomi tar över! :)
skönt att bli av med kläderna istället för att lägga ner det i backar och ställa i förrådet!
Bättre dom kommer till användning!

Kommer inte heller sälja några barnkläder då Naomi kommer få ta över kläderna när Linus har växt ur dom! :)
Tycker som sagt bara det är skönt att bli av med det! :)

På Fredag ska vi ta och gå upp till Micke, Naomi, Tiiara & Bianca efter att jag har vart nere och styrketränat med min personliga tränare! :)
Så jäkla mysigt att bara umgås med dom och Liam får busa runt med Tiiara! ♥
Livet är bra härligt, och dom får mig att må så bra och tänka på annat! :)

Nä, nu ska jag ta och slappa lite framför dumburken! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0