Underbart med Fredag!


Ska alldeles strax ta och hoppa in i duschen, väntar bara på att storhjärtat mitt ska komma hem från stan!
Sen ska även Linus få bada innan vi ska bege oss av hem till Micke, Naomi, Tiiara & lilla Bianca! :)

Våra älsklingar har fått bord kl. 18.30 ikväll för att käka gott sen drar dom nog vidare och dricker lite öl och snackar skit! :)

Naomi, jag & våra underbara barn ska ha en riktigt mysig Fredagkväll med lite gotta och en massa mys & bus! ♥
Det blir nog även att beställa pizza idag, känner mig så riktigt sugen på just pizza och det är jag värd så som jag tränar! HaHa
Närå, men någon gång får man faktiskt unna sig nå gott! :)

Känner på mig att detta kommer bli en helt underbar dag/kväll och jag unnar verkligen Thomas detta.
Gå ut och ha kul, dricka öl, käka gott och bara snacka en massa skit med kill polarna! :)
Hoppas verkligen dom kommer att få det riktigt bra!


Ha en riktigt trevlig Fredag kära läsare!

(Blir det några bilder tagna så blir det med iPhonen!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0