Trött & har sjukt ont!

Precis som rubriken lyder så är jag helt matt i kroppen, känner mig helt slut & är trött! Jag hade hoppats på att träningsvärken skulle ge med sig men det har den inte gjort utan jag har en grym smärta! När jag hostar så gör det så förbannat ont i magmusklerna & under brösten (revbenen). Benen värker så man har vaknat ett antal gånger under natten för att försöka stretcha ut värken & smärtan! Det funkade ett tag men sen kom värken tillbaka igen! Aldrig vart med om en sådan här grym träningsvärk! Hoppas den ska gå över snart! Denna veckan blir det inte mycket träna för min del då det är ganska mycket som ska göras både tandläkaren, återkontroll efter förlossningen på MVC, PT konsultation på Fredag m.m! Så får se om jag hinner med lite träning om nu värken är borta! PT konsultationen är ju på gymmet så på Fredag blir det träna av, blir nog spinning & core eftersom det är hon som ska bli min personliga tränare som kör passen sen är det även hon jag ska träffa & prata med efter! :-) Nä fy fan denna smärtan är grym så nu bäddar jag ner mig i soffan med min fina nyvakna Liam och kollar på barnkanalen! Tjilevippen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0