Träningen avklarad!


Då var dagens träning avklarad, känns allid lika skönt när man har vart på gymmet och tränat! :)
Man känner sig mycket piggare än vad man gör i vanliga fall och sen är det så skönt att träna på mornarna!

Imorgon blir det en vilodag från träningen och då blir det storstädning här hemma!

Sen på Fredag är det dags att träna med min PT, sen får jag se om jag orkar va med på spinningen & coren också! :)
Skulle iallafall vilja köra spinningen!

• 15 min crosstraining level 8 och uppåt :)
Benpress - 52 kg, 2*10
Lårcurls - 18 kg, 2*10
Lårextension - 32 kg, 2*10
Rodd - 32 kg, 2*10
Latsdrag - 32 kg, 2*10
Bröstpress - 25 kg, 2*10
Crunches O - 5 kg, 2*20
Rygglyft O - 2 kg, 2*10
Nedvarv 5 minuter

STRETCH!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0