Träna, träna, träna!

 
Idag var det dags för mig att ha PT konsultation med Malin´kl. 10.30 men Malin ringde mig strax efter 8 imorse när jag låg i badet och frågade om jag inte kunde komma till kl. 9 då en instruktör hade blivit sjuk och hon var tvungen att ta det passet!
Så det var bara klä på sig och ta och cykla ner till gymmet! :)

Nu har jag äntligen en personlig tränare och jag trivs nå enormt med henne!
Så i 10 veckor så ska vi träna både styrka, kondition och lite annat så hoppas på BRA resultat!
Kommer köra på fredagar då jag har mer tid att kunna va på gymmet då Thomas är ledig på Fredagar!
Sen får vi se om jag kommer palla med både spinning & core efter våran träning tillsammans! :)

Idag var det ju meningen att jag skulle köra spinning & core men det vart lite ändrat då jag var tvungen att va nere på gymmet kl. 9 imorse så det vart lite styrketräning sen körde jag även passet som Malin körde idag.
Det var en blandning av Aerobics, Core & Yoga så det känns i musklerna nu! :)

Så dagens träning vart:

 Cykla ner till gymmet - 3.42 km, brände 135 kalorier

 Rygg1 - 3*15, 25 kg
 Mage1 - 3*15, 23 kg
 Armar2 - 3*20, 18 kg
 Rygg 4 Bröst 2 - 3*20, 25 kg

 Motionpasset - 55 minuter med en blandning ab Aerobics, Core & Yoga

Cykla hem igen, men där glömde jag sätta på räknaren i telefonen! :)
Men är likanande när jag cyklade ner til gymmet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0