Torsdag - Det gillas...


Som rubriken lyder, sista dagen på veckan storhjärtat jobbar & sista dagen på veckan som Liam går på dagis sen är vi hemma och samlade hela familjen! ♥
Så himla underbart, och veckorna har verkligen gått fort!

Men idag är det inte någon rolig dag då regnet ÖSER ner, samma visa var igår så när jag kom fram till MVC så var jag dygnsur! :)
Så det lär jag ju bli idag också, att cykla med paraply är inte det smartaste! :)
Aja, regn har man aldrig dött av så varför ska man göra det nu?!?!

Jag ska ju även ner till gymmet och köra mitt styrkepass idag, men kände inte alls för det när jag vaknade och såg hur regnet bara pissa ner...
Men det blir gymmet iaf, det får regna hur mycket det vill och ingenting ska stoppa mig för att gymma! :)
Finns ju bastu där nere... :)

Nackdelen är att jag blöder ganska mycket, så det snurrar en del i huvudet ibland sen att jag fortfarande har lite ont i magen & huvudet!
Men jag drar mig nog neråt till gymmet iaf.

Imorgon är det ju dags för min PT konsultation och efter den blir det spinning & core!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0