Tisdag = Träning!


Var riktigt skönt att träna idag, men nå grymt jobbigt! :)
Men det är det klart värt!

Körde på mitt schema som jag fick av min PT i Fredags och det ska jag köra i 4 veckor sen får vi se om vi ska ändra schemat eller fortsätta med detta och bara göra ett nytt schema så jag kan köra olika! :)
Längtar tills jag får core skivan av min PT! :)
Då kommer det tränas här hemma också... Jag har fastnat totalt för core! :)

Cyklade och lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet och efetr gymmet vart det att cykla iväg & handla lite för att sedan cykla hem igen!
Så träning får jag! :)

Blir att träna Tisdag, Onsdag & Fredag denna veckan!
På Fredag är det dags att köra spinning & core! :)

 15 min crosstrainer - Lever 8 och uppåt
 Benpress - 52 kg, 2*10
 Lårcurls - 18 kg, 2*10
 Lårextension - 32 kg, 2*10
 Rodd - 32 kg, 2*10
 Latsdrag - 32 kg, 2*10
 Bröstpress - 25 kg, 2*10
 Crunches O - 5 kg, 2*20
 Rygglyft O - 2 kg, 2*10
 Nedvarv 5 minuter
 STRETCH!

O = En boll med tyngder i! :)

Detta schema som jag har nu tar allt från 1 timme till lite mer än 1 timme! :)
Gäller att vila emellan för att sedan köra på igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0