Tack älskade mamma!


Ändå har jag sagt att jag inte vill ha någonting! :)

Men fick en blender av min käre mor, så nu kan det göras en massa här hemma som barnmat, glass och en massa annat och blir perfekt att ha den stå på bänken hela tiden! :)


 

Jag har ju denna Magic Blender sen några år tillbaks, men tycker inte alls det blir fint att ha den stå framme hela tiden så denna har bosatt sig i ett skåp och knappt används! :)
Har gjort glass, drinkar i den några gånger, likaså barnmat till Liam när han var liten!
Men denna Magic Blender är ju bra på sitt sätt då man han hacka nötter osv i den och bara sätta på ett lock!
Ja man kan göra massa med Magic Blendern, så den ska absolut inte kastas! :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0