Storstädning!


Var ju tänkt att jag skulle träna idag, men eftersom jag fyller år imorgon och min fina familj troligen skulle kommer hit så blir det att storstäda och rensa här hemma!
Skulle dom inte komma imorgon så skulle dom komma i helgen, och imorgon har jag ingen lust att städa och på Fredag ska jag ägna dagen & kvällen tillsammans med Naomi och våra underbara barn då våra älsklingar ska ut och äta/dricka lite granna! :)

Finns som sagt en del att göra, måste tvätta lite, dammsuga & svabba golven, rensa i Liam´s rum och en massa annat! :)
Ska även ta och rensa ur kläder från våran garderob då jag inte kan ha dom längre utan det är stort som ett hus på mig! :)

Jag ska även passa på att städa i skåpena här hemma när Liam är på dagis, städade och rensade skafferiet igår när barnen sov så där är det iaf. fint och ordning i nu!

Ska ta och göra ordning lite havregrynsgröt till mig och Liam nu innan vi ska dra vidare till dagis!

Hoppas ni får en bra Onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0