Spindelfobi!!!!


Igår när storhjärtat kom hem från jobbet och vi skulle gå och lägga oss så kommer Thomas ut från sovrummet och säger att det var nå stort som sprang på golvet!
Jag tänkte, va fan är det nu då!?!?!
Han hämtade sin telefon och lös under sängen men han såg ingenting.
Då tar jag och skakar på hans jeans och en stor jävla spindel ramlar ner på golvet och springer hur fort som helst!
FY FAN SÄGER JAG BARA!!!

Jag som har en sån jäkla spindelfobi började må illa på en gång, Thomas fick tag i spindeln och slog ihjäl den! :)
Men sen gick jag runt i lägenheten och kollade efter mer spindlar, jag klarar verkligen inte av dess kryp!
Hittade en liten mini spindel som kröp på golvet i köket sen så hittade Cosmos (katten) en janne långben men dom är ju inte så farliga precis! :)

Men denna spindeln i vårat sovrum var stor, svart, äcklig och kröp sjukt fort!

Så jag funderar på om det kan va den jäkeln som bitit mig på vaden??!?!?
Spindlar kan väl bitas?!?!?! :)
Aja, jag har ingen aning om hur länge den har vart i vårt sovrum då jag aldrig sett den innan och jag har ju både dammsugit & svabbat golvet där inne...
Nä usch för dessa äckliga djur, om dom ändå gick och utrota! :)

Spindeln såg ungefär ut såhär...
Skulle ha fotat den men tänkte inte så långt vid 1 tiden på natten! :)
Tydligen en helt vanlig men gegantisk stor husspindel... USCH FÖR DESSA DJUR!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0