Sjuka?!?


Liam gick in till sin säng alldeles själv vid 16 tiden och la sig för att lyssna på sagor men han tvärslocknade, linus slocknade även han!
Själv vill jag bara lägga mig och sova, känner mig inte alls kry, fryser som en gris, pannknack kommer och går hela tiden, snorig, mår illa...
Har inte alls någon matlust!

Allt detta började imorse (mått illa & haft lite pannknack har jag haft i några dagar till och från) och barnen sov ända fram till kl. 10 imorse så det är troligen någonting som går!

Som sagt, jag skulle bara vilja lägga mig och sova men det kan jag ju inte då vi får besök av Prästen som ska döpa Linus kl. 18!
För att planera lite granna hur vi vill ha hans dop osv.
Det blir inge stort dop utan vi har bara bjudigt några som vi vill ska komma och personer som bryr sig!
Annars skulle jag kunna bjuda in hur många som helst om vi skulle vilja det!

Det är som sagt för Linus skull och inte våran, så vill bara ha dom på dopet som bryr sig om Linus!
Är ändå inte ute efter en massa presenter och grejjer!!!

NÄ FY FAN FÖR DETTA ILLAMÅENDE! :S
Vill bara att klockan ska ticka på, måste även väcka Liam så han somnar ikväll...
Men börjar han bli dålig så tycker jag han ska få sova för då blir det inge dagis denna veckan!

Hoppas bara OM vi nu börjar bli sjuka att vi är friska tills på Fredag då jag och barnen ska ägna kvällen tillsammans med Naomi och hennes underbara barn då våra älskade ska ut och roa sig lite granna! :)
Käka gott & dricka lite ska dom väl! :)

Själv beställer vi nog hem pizza el. nå liknande och har mys med våra underbara barn! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0