Sådär ja...


Då var kvällen här och båda barnen sover sen en stund tillbaka och jag har hafty tid med det jag skulle göra idag!

Har setat och skrivit ihop ett långt mail till min dietist om hur jag mår och en massa andra saker så nu är det gjort och ivägskickat!
Känns riktigt bra att även hon ska få veta hur jag egentligen mår och hon är en persom som verkligen vill att man ska må bra så nu väntar jag abra på ett svar från henne om hon nu inte ringer upp imorgon! ;)
Hon brukar ringa när man skickat iväg ett mail till henne, så det känns väldigt skönt!

Kommer få svar av henne antingen via mail eller att hon ringer det vet jag!

Ja det är det jag har setat med ikväll... knåpa ihop ett mail så nu ska jag nog at och lägga mig på soffa och zappa runt bland alla kanaler!
Har sån grym huvudvärk, frossa, illamående och ont i magen så ska ta mig en stor kopp med te och bara njuta!

Tror jag mår såhär eftersom jag började med preventivmedlet idag, minns att jag mådde väldigt dåligt den första dagen 1.a gången jag använde detta också!
Men det går nog över! :)

Sååå skönt att det äntligen är Onsdag idag och snart är helgen här... bara morgondagen kvar som storhjärtat jobbar & Liam går på dagis för denna veckan! ♥
Själv hoppas jag att jag inte ska blöda så förbannat mycket & må dåligt så jag kan dra ner och träna imorgon och sen köra spinning & core på fredag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0