Mormor & moster på besök!


Mamma/mormor ringde och frågade vart vi var någonstans, jag var iväg till Willys och handlade med Anki, Liam var ute och busade med Stefan & Linus & pappsen var hemma men han hade inte hört att dom hade ringt på så hon var ju tvungen att ringa upp mig och fråga! :)
Då dom inte ringt och sagt att dom ska komma och hälsa på så sa åt dom att bara kliva in för jag skulle snart va hemma igen! :)

Vi fikade, pratade och hade det mys! ♥
Liam fick massa bilar av mormor som han absolut skulle leka med på en gång! :)

Nu har dom åkt hem och jag ska ta och fortsätta med städningen här hemma, har precis kastat in en maskin med tvätt!

Sen blir det bara mys med mina fina, äta gott och bara ha det bra!
Middagen idag blir kött, potatisgratäng, bea.sås & grönsaker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0