Måndag...


Ny vecka med nya möjligheter men idag vette tusan vad vi ska hitta på faktiskt!
Hoppas bara denna veckan går fort! :)

Funderar iaf. på att cykla ner och träna alldeles strax, fast jag känner mig mer död än levande just nu då natten har vart kaos!
Liam har drömt någonting hemskt och vakna och var superledsen och otröstlig så han sov inne hos oss!
Linus vaknade ju när Liam var så ledsen och helt hysterisk...

Men så är det ibland, det händer ju väldigt sällan som tur är! :)


SUCK, jag är så missnöjd med min klippning i Lördags, vet inte vart jag ska ta vägen snart! HaHa
Vill bara att mitt hår ska växa ut NU! :)
Bara gilla läget helt enkelt, men alldeles för kort vart det så nu har jag bestämt mig för att spara ut mitt hår lite!
Inte sådär jättelångt men lite lagom sådär! :)

Ska mysa med min lilla Linusbus innan frullen, sen drar jag ner till gymmet en sväng!


Kommentarer
Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-26 @ 08:51:31
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Caroline

Jag vill se en bild på klippningen! :) För du är säkert super fin! Kram

2011-09-26 @ 09:00:48
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0