Lite tisdags babbel...


Efter att jag hade vart på gymmet och tränat så cyklade jag ner på stan för att handla lite granna, dels hårfärgningsmedel, sen passade jag på att köpa massa barnmat från 8 mån då dom körde 50% på allt (alltid bra att ha), fast jag ska göra mycket egen barnmat också, men som sagt passa på när det var så sjukt billigt! :)
Vart även lite fruktpureér...

Gick sedan vidare till en leksaksaffär och där hitta jag en massa julklappar till Liam som jag även köpte så nu är Liams klappar klara (blir väl kläder till han också) så nu är det bara Linus kvar att köpa till! :)
Känns riktigt skönt att ha det gjort!

Sitter just nu med färgning i håret och hoppas på ett mycket bättre resultat denna gången! :)
Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen, men allt är bättre än att va orangehårig! HaHa
Det svider nå fruktansvärt, men vill man va fin får man lida pin och NU ska jag fan aldrig färga mitt hår mörkt igen (lättare sagt än gjort) och ska även börja spara ut håret det då jag vart så sjukt missnöjd med sista klippningen!
Men det återstår att se hur det blir med den saken!

Nu sitter vi bara och väntar på att lunchen ska bli klar sen ska Liam hämtas hem, vad vi sen ska hitta på har jag ingen aning om!
Men funderar på att ta barnen och gå ut på en lite promenad senare, kanske ta en sväng upp till Naomi och barnen...
Vi får se vad det blir!

Åhh, min mage kurrar så ska ta och börja duka fram så vi kan käka sen tvätta ur färgningen... SKÖNT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0