Lilla, lilla Linus!


Så go och glad! :)
Men han har ett jäkla humör ibland också, oftast när maten inte blir serverad tillräckligt fort...
Fast när den väl kommer blir han hur nöjd som helst! :)

Har testat att ge honom enbart Baby Semp 2 och det verkar funka bra utan att han får magknip så vi ska nog fortsätta köra på det!
Men om han blir tillräckligt mätt det vette sjutton då han ändå ibland vill ha mat efter 3 timmar igen! :)
Fast man ska va glad så länge han äter och växer på sig, våran lilla knubbis! ♥
Ska bli så skönt att börja med lite gröt & fruktpureér, sen gå vidare på lite vanlig mat i små portioner! :)


Idag fick han ju sin första smakpremiär på majskrok och även idag på sin 2 mån & 4 veckors dag så försöker han även dra sig upp från liggandes alldeles själv!
Alltså han ligger på rygg och drar sig uppåt! :)
Det går en bit
men sen vill det inte längre, då stannar han upp en stund i den ställningen för att sedan lägga sig igen! :)
Våran starka kille...

Ibland vill man bara stanna tiden och njuuuuta, men det är nu den ROLIGA tiden börjar! :)
Så underbart att följa sina barns utveckling!

På Torsdag är det dags för BVC, vägning, mätning, vaccination och lite prat! :)
Ska bli spännande att se hur mycket våran lilla lillebror har vuxit!
Jag & Linus ska gå lite tidigare då jag har en tid hos tjejen jag pratade med förra veckan eftersom jag blir så sjukt deprimerad och mår skit av min operation så vi ska va hos henne kl. 9 på morgonen och på BVC kl. 10! :)
Skönt att BVC, MVC, Familjecentrum m.m är i ett och samma hus & ingång! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0