Kväller på er!


Känns som det är dags att lägga sig snart, ögonen håller på och går i kors! :)
Men skönt att helgen är här och hela familjen är samlad! ♥
Om en liten stund kommer storhjärtat hem från jobbet, får se om jag orkar hålla mig vaken!

Jag & barnen har iaf. haft en helt underbar Torsdag tillsammans, när hjärtat mitt hade hämtade hem Liam från dagis så kollade vi lite på Emil i Lönneberga för att sedan klä på oss och gå ut och busa runt! :)
Sen har vi bara vart ute, ätit lite och vart ute ännu mer! :)

Tog även en tripp ner till glassbilen då det vart fel förra gången vi köpte glass så idag fick jag köpa ett paket med glassbåtar & dumleglass för ynka 27:- som hittat! HaHa
Liam den lilla tjejtjusaren hittade ju 4 småtjejer (som också väntade på glassbilen) att tjattra med! ♥
Han skulle ju vara med dom hela tiden, härma vad dom gjorde...
Men dom var så goa och snälla med Liam så det var så kul att se dom hålla på!
Dom fick även kram av charmtrollet vårat! ♥

Efter det vart det lite fika hos grannen ute på framsidan, vädret har vart helt underbart idag...
Kommit några få regnstänk men ingenting som stört oss! :)
Linus har gosat en massa i Anki´s famn & vi har haft hur trevligt som helst!

Liam har sprungit runt med Stefan i skogen och även hoppat i vattenpölar så när vi väl skulle gå in var Liam helt lerig så det vart ett kvällsbad för både Liam & Linus innan nattningen... och det gillades kan jag säga!
Mina små kottar! ♥

Imorgon blir det nog åka iväg och handla hem lite granna
på dagen sen ska vi planera lite inför Linus dop m.m!
Ska även ta och storstäda & tvätta här hemma!
Så som Linus har spytt idag så har man fått byta kläder på honom stup i ett, lilla kräkisen!

Nä nu funderar jag på om jag ska ta mig ett härlig bad... känns som det skulle va riktigt skönt!
Bara slappna av i sin ensamhet!
Lite sent kanske, men vad gör det! :)



Hoppas ni har haft en riktigt bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0