Kväller på er...

Orkar inte sitta vid en dator just nu så bloggar från iPhonen...
Sitter och slappar i soffan framför Ensam mamma söker efter en dag med både omublering, städning, ute & innebus, tvättning, matlagning m.m
Men det är långt ifrån klart här hemma...
Fast vi har haft en helt underbar dag jag & barnen! ♥
Och imorgon är det dags för att lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet och köra några pass och sen blir det bara hem och fortsätta rensa, städa och dona här hemma innan älsklingen drar och jobbar så vi blir klara här hemma någon gång! :-)
Men när man har 2 barn så tar det lite tid men kommer bli kanon när allt väl är klart! :-)
Idag har jag även bjudit Anki, Stefan & Karin på middag och efterrätt!
Men Liam äter inte så värst bra nu för tiden, tror han börjar bli dålig...
Snorig just nu då hoppas det inte blir värre! Går ju massa på hans dagis som svinkoppor m.m

Juste... Ställde mig på vågen idag och minskar gör det! Wuuuhuuu... Hoppas det fortsätter såhär! :-)
Så jäkla skönt att se en massa minus på vågen och det får ju en att bli ännu mer peppad till att göra saker!!!
Tog mig även en härlig cykeltur till affären och köpte red bull nu ikväll då Anki tog barnen!!! Men jag MÅSTE få bort detta red bull beroende...
Nä fortsätta glo på dumburken! Hoppas ni haft en bra dag! ♥

Åhhhhh, vad jag älskar mina barn! ♥ Ni är mitt allt! ♥
Fick världens puss & kram av Liam när han nattades... Mamma uss säger han och putar med munnen! :-) Även lillebror fick sig en blöt en! :-) Min fina kille! ♥ Liam har blivit en riktig mammagris! ♥


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

har dom fixat app nu?? ja kan då inte blogga från iphonen

2011-09-13 @ 13:10:08
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0