Kväller på er...


Har haft en strålande dag med en massa utebus! :)
Endast vart inne och käkade lite middag, men annars har vi vart ute ända sen Liam kom hem från dagis vid 14 tiden!
Kom väl in strax efter 19.30 nu ikväll! :)
Spelat fotboll, bandy, ätit vinbär, hoppat och stojjat, lek med andra barn, vart i lekparken och en massa massa mer! :)

Jag var även iväg och handlade lite med Anki eftersom mjölken var slut här hemma sen vart det lite annat som följde med hem också!
Dels min favoritchoklad som jag inte kan va utan, bästa är att man inte äter mycket av det utan räcker med 1-2 bitar! :)



Medans vi var iväg och handlade så var Liam hemma och fortsatte busa med Stefan och Linus fick följa med oss! :)

Barnen sover sen ett litet tag tillbaks så jag funderar på att lägga mig också, ska upp imorgon och iväg med Liam tiill dagis sen är det bara dra vidare till MVC på kontroll och prat sen förlossningen.
Ska bli kul att läsa förlossningsjournalen då man inte minns allt helt 100! :)

Så imorgon blir det ingen träning för min del, men jag står nog ut att va utan 1 dag! :)
Ställde mig även på vågen idag fast jag inte ska men den visade iaf 1½ kg minus! Wuhuuu! :)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0