Kontroll efter förlossningen!


Idag var det dags för mig att åka på kontroll efter förlossningen med Linus!
Allt så kanon ut, fick ta blodtryck, blodvärden, vikt och en massa prat!

Blodtrycket låg på: 100/60
Blodvärde: 156

Så allt var hur bra som helst, hon tyckte även jag gått ner bra i vikt så det känns ju bra! :)
Har även idag börjat med mina p-plåster igen då jag fick montan! :)
Kunde ha börjat med plåstrena redan förra månaden men tänkte inte på att jag hade några kvar här hemma så därför börja jag med dom idag istället!
Så nu är man säker igen! HaHa
Måste dock be Annika skriva ut mer då jag bara hade för 1 månad kvar!

Fick även massa papper från förlossningen som jag som vanligt inte fattar någonting av! HAHA
Så förlossningensberättelsen med Linus får va som den är, är ganska så bra skrivet för att inte minnas allt! :)
Alla jäkla förkortningar och massa grejjer dom skriver som man inte fattar ett smack av!
Det tog iaf. bara 7 minuter från 1.a krystvärken tills Linus kom ut till oss! ♥

Dock så slutade vårat samtal lite sisådär då hon märkte att jag inte mådde så bra...
Skriver mer om det i ett annat inlägg!

Satt och hade lite dötid på familjecentrum efter att jag lämnat Liam på dagis då jag skulle va där kl. 10 så kändes lite onödigt att cykla hem för att sedan vända och cykla bort igen!
Så det vart en cykeltur i spöregnet både fram och tillbaks! :)

När jag väl kom hem så fick vi finbesök av fina Naomi, Micke & lilla Bianca då Tiiara gick på dagis precis som Liam! :)
Får se till att träffas snart igen, se hur Fredagen ser ut för oss alla...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0