Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Beatrice!

Ska nu svara på några frågor och sen skicka utmaningen vidare till 5 bloggare som har under 100 följare.

Varför började du blogga?

Jag började blogga för min egen skull, i början så var det lixom inget märkvärigt man bloggade om utan bara skrev av sig lite då och då!
Men bloggandet har mer blivit som en liten hobby sen jag vart gravid med 1.a barnet sen har det bara fortsatt!
Tycker det är väldigt skönt att skriva av mig, visa bilder på mina barn, skriva om deras utveckling, vad vi hittar på i våran vardag, mycket om träning, mina mål osv.
Har även nu gått ut med att jag genomgått en magsäcksoperation så det känns väldigt skönt att jag kan skriva av mig om det också!
Hur man mår, det kommer svackor då man mår skit!

Alltid kul att kunna blicka tillbaks vad man har skrivit, speciellt om barnens utveckling istället för att skriva ner i ett kollegeblock som oftast försvinner! :)

Nä bloggandet älskar jag, även om det kan bli uppehåll med det ibland!

Vilka bloggar följer du?

Jag följer en del bloggar, mycket mamma bloggar, inredningsbloggar, vänner m.m
Men kan skriva upp några som jag följer dagligen Emma, Sara, Beatrice, Jannica, Carro, Anna och en massa andra bloggar!

Favoritfärg?

Mina absoluta favoriter är: Svart, Rosa & vitt! :)

Favoritfilm?

Jag har väl ingen speciell favoritfilm men däremot älskar jag serien 2½ men... kan se om och om igen på dessa filmer! :)
Men om det ska va en favoritfilm just nu så skulle jag säga att den bästa filmen jag sett i år är Hur många lingon finns det i världen!

Så jag har ingen speciell favoritfilm precis!

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?


Thailand: Det är så fint där, min morbror äger hus där nere med sin fru, mamma & pappa, brorsan m. familj har vart där och säger att det är hur fint som helst!
Thomas har även vänner som har hus där nere så någon gång ska vi ta och åka dit, men barnen får växa upp lite först!

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till:
Anna, Carro, Jannica, Sara, Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0