It´s all about me!

Du heter: Christina
Smeknamn: Stina, Stinta, Älskling, Mamma

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hmm, ingen va ja vet utan är jag ledsen så är jag då får det va vilken låt som helst!

Beroende av: iPhonen, mina barn

Vad tror folk om dig? En del tror nog att jag är väldigt dryg av mig vilket jag INTE är! :)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv?!
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta!

Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är, är det ett för mig okänt nr svarar jag "Aa det är Stina", annars säger jag "Heej"

Antal timmar sömn inatt: Oj, det var väldigt få om man räknar med alla gånger man vart tvungen o vakna för att ta Linus!

Sov du ensam: Nej verkligen inte

Brukar du komma i tid: Alltid!

Hur känner du dig nu: Lite halvtrött!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt & rosa

Vad tycker du om fötter: Ingenting alls? Jag är glad att jag har ett par.

Favorit dryck på morgonen: Juice, vatten el. mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast vid 00 tiden!

Är du blyg? Ja, beror iofs. på vad det handlar om eller vem!
Sysslar du med någon idrott: Gymmar!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmm, igen aning... ha sex kanske? :)

Är du nöjd med ditt liv: Ja, ibland så... kommer svackor då och då!

Är du bortskämd: Både ock!
Vad gör du i morgon: Vaknar, lämnar Liam på dagis, åker till MVC på kontroll efter förlossningen, städar lite sen umgås med mina underbara barn!

Vad är det värsta du vet? Falska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.

Vad är det finaste du fått? Min sambo & våra underbara barn!
En speciell dag du minns: Finns många men 25.e December 2003 då jag och min stora kärlek vart VI! ♥

Du samlar på: Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min älskling.
När grät du senast: I förrgår!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj.. Massor, fixa min kropp från allt skinn m.m

Vill du gifta dig: Kanske någon gång... har ingen brådska, har det kanon som det är!
Vill du ha barn: Har 2 st! :)

Är du musikalisk? Inte speciellt.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger!

Biter du på naglarna: Ibland kan det hända men var ett bra tag sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0