Helgen är redan slut...


Det har gått alldeles för fort, men den har dock vart hur bra som helst! :)

Har inte heller blivit något värst bloggande för min del så skriver lite vad vi gjort i helgen nu istället...

Fredag:

Då ägnade jag & barnen dagen/kvällen tillsammans med Naomi & hennes barn då våra respektive gick ut och käkade & drack gott... Dom var 4 st arbetskamrater som gick ut och verkade ha haft hur kul som helst!
Dock var dom lite runda om fötterna när dom kom hem! :)

Naomi, jag & barnen hade hur mysigt som helst, pratade en massa, barnen lekte, vi beställde pizza och hade lite mys med lite godis på kvällen! :)

Sen när väl älsklingarna kom hem så klädde vi på barnen och traskade hemåt och somnade ganska fort! :)

Lördag:

Var det Barnens Dag här i stan så Naomi & jag tog bussen ner på stan för att se om man kunde fynda någonting på loppisen som dom hade, tråkigt nog så var det mesta till tjejer sen var det antingen stora storlekar el små... fast jag fyndade lite ändå! :)
2 par skor till Liam, varav 1 par svarta adidas skor som var väldigt fina för 40:- sen var det ett par helt oanvända skor (Lejon) för 50:-, köpte också en leksak till linus för endast 10:-, hittade också en stol som man sätter på bordet nästan helt ny så den var jag ju tvungen att köpa för 100:-!
Sen vart det lite annat på loppisen också, men mycket skit fanns det...

Det var så mycket folk på stan... helt sjukt tror hela strängnäs invånare var nere på stan samtidigt! HaHa

Väl kl. 12 hade jag klipptid och denna gången vart jag INTE ALLS nöjd med klippningen och jag är väldigt glad att mitt hår växer som ogräs!
Dels vart det alldeles för kort tycker jag, men men så är det!
Glad at det växer ut, och nu tror jag nog att jag vill spara mitt hår efter denna klippningen!
Endast klippa topparna på håret sen!

Köpte även en tidig julklapp till Liam som jag nu har gömt undan! :)

När jag väl kom hem från stan så satte jag fart att städa lite här hemma, plocka alla leksaker, dammsög golvena och jag ska fortsätta plocka lite här hemma idag!

På kvällen gick vi upp till Naomi, Micker & barnen och fikade lite granna, kollade film...
Men vi vart inte där så länge den här gången utan traskade hem vid 20 tiden!

Väl hemma vart det lite kväll/film mys med storhjärtat och lite godis till! :)
Sen gick även vi och la oss!


Det är vad som har hänt för oss i helgen, vart en hur mysig helg som helst!

Och idag är det Söndag och storhjärtat ska åka och jobba, så tråkigt när helgerna bara rusar fram! :(
Men veckorna rusar fram dom också så snart är det helg igen! :)

Ska ta och börja röjja här hemma i köket, men hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0