Hej hopp Torsdag!


Vad ska man ta och hitta på idag då?
Man kanske skulle ta och ta tag i städningen här hemma medans Liam är på dagis, sen vi 14 kommer han hem igen! :)

Det är ju så sjukt fint väder ute idag så man vill ju helst bara va ute! :)
Hoppas vädret är lika fint när Liam kommer hem från dagis, då blir det att stanna ute, och gå ner och mata fåren tror jag!
Fick nyss reda på att fåren ska åka hem nästa vecka så man får ju passa på! :)
Liam älskar ju att va där nere och mata, klappa fåren och bara springa runt! :)

Det är ju sååå härligt att det är Torsdag idag och sista dagen på veckan som storhjärtat jobbar & som Liam går på dagis sen är hela familjen samlad!
Finns inge bättre än när hela familjen är tillsammans! ♥

Just nu ligger Linus & pappsen i sängen och sussar gott! :)

Imorgon ska vi ägna dagen tillsammans med Micke, Naomi, Tiiara & Bianca men först ska det tränas för min del med min personliga tränare!
Det känns i kroppen att jag inte alls vart aktiv med träningen denna veckan, jag mår verkligen skit när jag inte tränar...
Får sådana skuldkänslor, men det ska det bli ändring på...

Nä, jag ska nog ta och sätta fart här hemma så jag får undan en massa och även lägga ner alla barnkläder som ska med till Naomi imorgon!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0