Härligt med Torsdag!


Denna veckan har verkligen gått fort, men det är skönt det! :)

Tänk vi är redan inne i September månad, denna månad är det mycket som står i kalendern som ska göras.
Linus blir 3 månader och ska på 3 mån kontroll, vaccineras m.m, jag ska till tandis, Liam ska till tandis, det är återbesök på MVC efter förlossningen, MASSA födelsedagar (även min egen)...
Ja det är fullproppat denna månad! :)
Ska även planera & fixa inför Linus dop som är den 8.e oktober, prästen ska komma hem hit och prata, det ska handlas hem saker till det, bakas och en massa annat! :)

Ska även ha en liten träff med underbara Carro! ♥

Idag är det sista dagen på veckan som storhjärtat jobbar och likaså sista dagen Liam går på dagis så det ska bli riktigt skönt med helg!

Så idag har jag tänkt att åka ner och träna igen efter att jag lämnat Liam på dagis för att sedan ha en träningsfri helg! :)
Då har jag iaf. tränat 4 dagar i rad och det känns i kroppen kan jag lova, men sjukt skönt!
Ska nog fortsätta träna dessa dagar.
Liam går ju på dagis Tisdag, Onsdag & Torsdag så dom dagarna kommer jag iaf. träna men känns lite dumt att inte träna på 4 dagar emellan... men vi får se hur det blir med det!

Ska iaf. bli väldigt skönt att få mysa med mina 3 underbara killar, hitta på en massa skojj och bara ha det bra!
Blir nog att ta en sväng till Micke, Naomi, Tiiara & lilla Bianca också... busa i lekparken, fika, snacka massa gojja och ha det bra!

Nä, nu blir det att fixa iordning sig, packa träningskläder, klä på Liam för att sedan dra iväg mot dagis & vidare ner till gymmet!

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0