Halv orkan...


Det blåser nå fruktansvärt ute, men ändå är det väldigt varmt då vi har +21 grader!
Men att va ute i denna blåsten är inge skoj, så idag blir det att ha en innedag med en massa lek! :)
Hoppas ändå att vi ska kunna gå ut en sväng efter att vi käkat middag som jag håller på med just nu, blir stuvade skruvmakaroner & köttbullar idag!

Vid lunch idag hade jag tid hos tandläkaren vilket jag hatar att gå till, en sån sjuk tandläkarskräck som jag har.. haha
Låter kanske fjolligt men så är det! :)
Men tog iaf. och cyklade ner i denna blåsten och det var grymt jobbigt då man hade motvind hela vägen, träden såg ut som dom skulle blåsa omkull!

Gjorde en undersökning, tog bort ytterst lite med tandsten och så visade det sig att jag hade ett litet hål så fick en ny tid och ska dit på min födelsedag (22.a sep) så det blir ju en bra födelsedagspresent! HaHa
Annars såg allt kanon ut, känns riktigt skönt!

Detta med att jag fyller år, det är bland det värsta jag vet... jag är ingen person som vill ha nå kalas eller nå liknande!
Jag struntar totalt i presenter, men visst kan man lixom fika lite granna med nära & kära om det ska va så! :)

Är mer för att fira barnen när dom fyller... men varken jag eller Thomas är nå för att fira oss själva när vi fyller!
Har nog vuxit ifrån det lite! :)

Ska också ta och slänga in en maskin med tvätt idag och fixa den rena tvätten!
Grymt mycket linuskläder eftersom han spyr som en gris! :)
Mitt lilla kräkmonster!

Aja, ska fortsätta med maten nu så vi kan äta om ca 40-45 minuter! :)


Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-05 @ 19:55:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-05 @ 21:46:02
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0