Halli hallå Måndag!


Då var det en ny vecka med nya möjligheter här, denna veckan är det en massa saker som ska göras...
Som tur är så är det inget speciellt idag eller imorgon som man ska åka bort på!
Dock ska jag ner till gymmet imorgon sen fyller min älskade pappa år så blir att ringa och gratta honom!
Onsdag är det dags för tandläkaren med Liam, Torsdag är det BVC 3 mån kontroll & vaccination för Linus och på Fredag ska jag träffa min PT och börja köra mina pass med henne! :)

Värst av allt är att igår så började vi röjja i vardagsrummet, bytte ut våran tv-bänk med en annan hylla men just nu ser det för jävligt ut med ALLA sladdar...
Skulle va så skönt att ha allt sladdfritt för det VÄRSTA JAG VET är sladdar! :)
Men vi ska fixa till så dom inte syns så väl sen.

Idag har jag börjat röjja i Liam´s rum & i köket... omublerat om så nu är det mycket större plats men har massa att göra!
Det ska plockas in, röjja & fixa iordning Liam´s rum, dammsuga, sen måste jag tvätta och en massa annat!
Har hunnit med massa ändå idag medans Thomas vart hemma men alldeles strax så drar han och jobbar så då lär det inte bli så mycket gjort...
Får ta lite då och då sen hoppas på att man hinner röjja en del ikväll när barnen somnat!

Nä, jag ska nog ta och fortsätta här hemma så iaf. Liam´s rum blir klart!
Blir nog grymt bra nä'r allt är klart! :)
Köket är ja nöjd över då det vart mycket större plats där ute när man flytta bordet och tog bort lite saker! :)

Nu har även solen kommit fram så blir att gå ut en sväng sen också...
Har annars regnat hela morgonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0