Gokväll!


Haft en supermysig födelsedag tillsammans med mina barn, även mamma & min syster kom över en sväng! ♥
Vi snackade en massa, fikade lite och hade det allmänt trevligt!

Men det är så skönt att Torsdagen snart är slut och helgen börjar för oss! :)
Hela familjen samlad i 2 hela dagar, underbart! ♥

Har även städat & donat en massa här hemma idag, omublerat om i pojkarnas rum, flyttat in Linus säng dit och han verkar faktiskt trivas att "bo" inne hos storebror nu!
Båda barnen sussar gott och jag har lite ensamtid, hur skönt är inte det! :)

Sitter och väntar på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den...

Imorgon är det Fredag och jag ska ner till gymmet och köra både ett spinning & core pass!
Sen på kvällen ska min stora kärlek ut och roa sig med några kompisar, så jag & barnen ska gå upp till Naomi och hennes barn och fördriva kvällen med dom då även hennes man ska gå ut med Thomas och käka! ♥

På Lördag har jag fått en klipptid så kl 12 ska jag klippa mig och det ska bli så skönt då mitt hår växer som ogräs! :)
Ville ju först spara ut mitt hår men jag trivs så grymt bra i kort hår så det får bli så! :)

Ska lägga mig och glo runt på dumburken!

Hoppas ni haft en lika underbar Torsdag som vi har haft här hemma! ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0