Gokväll...


Dagen har inte alls blivit som jag hade planerat!
Var tänkt att jag skulle åka ner och träna imose men vart istället att åka och handla hem lite & allt till dopet så nu är det bara bakning m.m kvar till det! :)

Har även avfärgat mitt hår idag vilket vart katastrof det också som det vart med klippningen i Lördags!
Så just nu är man orangehårig men det blir nog bra med en färgning till... :)
Har gått bra förut så hoppas de blir bra nu också!

Jag har även städat lite här hemma idag, tvättat lite, lagt in all ren tvätt m.m så lite har man fått gjort! :)

Barnen har däremot vart hur piggelin idag som helst, Liam somnade för 10 min sen och Linus är fortfarande vaken men vi ska gå och lägga oss också...

Imorgon blir det träning för min del (med mössa på...haha), sen köpa hårfärg och hem och färga!!!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0