Godmorgon Tisdag!


Natten har vart helt underbar, man känner sig helt utvilad och pigg idag! :)
Tack älskade barn! ♥
Även Linus har sovit hur bra som helst, han som brukar vakna titt som tätt!

Nu ligger han inne med pappsen i sängen och bubblar på för fullt och Liam & jag sitter vid matbordet och försöker få i oss lite frukost (havregrynsgröt) innan det är dags att fara till dagis!

Sen när jag lämnat Liam på dagis så tar jag och fortsätter ner till gymmet för att köra mitt pass, sen blir det vidare mot affären och köpa hårfärgningmedel och hoppas att håret blir 100 ggr bättre än vad det är just nu! :)
Kan fan inte visa mig ute såhär, haha!
Blir mössa på idag! :)

Sen när jag kommer hem får jag se om Naomi & lilla Bianca kommer förbi, hon skulle höra av sig idag så vi får se! :)

Annars blir det bara forstätta städa & rensa här hemma, känns som det aldriig tar slut på saker!
En del saker ska bäras ner i förrådet osv.

Nä, käka klart frullen, klä på Liam, packa väskan för gymmet sen drar vi!

Hoppas ni får en bra Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0