Godmorgon Måndag!


Ny vecka med nya möjligheter! :)
Härligt med Måndag iofs, fast vädret är då inte det bästa då regnet öser ner och har gjort hela natten...
Så idag blir det nog att stanna inne!
Skulle va skönt att dra ner och träna men som jag känner mig så är det nog bäst att låta bli! :)

Jag har även ringt till vårdcentralen nu men dom skulle ringa upp om 1 timme, det är sjukt vilken tid det ska ta för dom! HaHa
Ringde ang. mitt ben som märket sitter på då märket har blivit större och jag tror till 90% att det är borrelia, så jag ska boka en tid tills imorgon så får dom kolla på det igen!

Jag har ju haft huvudvärkt titt som tätt likaså illamående men vet ju inte om det kommer från märket på benet!
Fast man ska ju aldrig va säker, har man borrelia kan man bli riktigt sjuk!


Ja, annars händer det nog inte så värst mycket här hemma idag... mysa med barnen och bara ta det lugnt!

Skulle behöva handla hem lite saker som gröt till Linus, lite saker så jag kan göra egna fruktpureér till honom, sen fattas det ju lite annat här hemma också som skulle va bra att få hem! :)

Nu vakna minstingen så ska gå och mysa med honom och vänta på att VC ska ringa upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0