Godmorgon Lördag!


Vaknade även idag pigg & helt utvilad, det känns riktigt bra! :)
Liam ligger fortfarande och sussar, han vaknade 1 gång inatt och var ledsen men Thomas gick in och tröstade honom sen somnade han om gott!
Linus ligger inne i våran säng och bubblar på för fullt med pappsen! ♥

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, men är så fint väder just nu solen lyser men är rätt så kallt så hoppas det håller i sig hela dagen med att solen är framme! :)
Det märks att hösten är här nu...

Jag vet iaf. att det ska städas här hemma lite idag, tvätta upp smutstvätten, dammsuga & svabba golven! :)

Sen funderar jag faktiskt på om vi ska ta och gå ner till fåren och mata dom innan dom ska åka hem!
Liam tycker ju det är så kul att springa runt där nere och mata fåren osv.

Kanske även blir en liten träff med Familjen fembrant på dagen, det återstår att se hur det blir med det! :)

Tror jag ska ta och börja tvätta upp lite och småplocka här hemma...

Juste, hade ju nästan glömt att prästen ska komma hit imorgon kväll och prata om dopet o grejjer!
Dopet lär inte bli så stort, det gör iofs. INGENTING då jag egenligen tycker det är väldigt skönt att det kommer så några!
Jag har ju dopet ENDAST för Linus skull och har bara bjudigt in dom som jag vill ska komma...
Är inte ute efter en massa jäkla presenter och grejjer, utan är för Linus skull sen tycker vi det är mysigt med dop, kyrkan osv + att vi är döpta också.
Skulle vi nu va ute efter en massa presenter och grejjer så skulle jag kunna bjuda in hur många som helst, men varför???
Är ju folk som jag har kontakt med men sällan umgås med lixom så det känns ganska så onödigt!
Sen får vi ju se vilka som kommer, dom har ju att OSA till den 20.e September!

AJa, nogpladdrat... ska sätta fart med tvätten o så här hemma så vi kan va ute resten av dagen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0