Fredagens träningen!


Då var träningen för denna veckan avklarad! :)
Känns riktigt bra, efter alla passen jag kört idag så känns det som om man går på moln!

Cyklade ner till Lindex och handla 2 par byxor & 1 tröja/body var till barnen sen vidare till gymmet!

Väl på gymmet körde jag detta:

 Benpress - 52 kg, 2*10
 Lårcurls - 18 kg, 2*10
 Lårextension - 32 kg, 2*10
 Rodd - 32 kg, 2*10
 Latsdrag - 32 kg, 2*10
 Bröstpress - 25 kg, 2*10
 Crunches O - 5 kg, 2*20
 Rygglyft O - 2 kg, 2*10
 Nedvarv 5 minuter

STRETCH!!!

 30 minuter spinning
 30 minuter core


På Fredag när jag ska ha min PT igen så ska vi även ta mina mått överallt (ben, armar, vader, mage osv.) så vi ser att det händer någonting! :)
Men Malin vill hålla dom lite hemliga för mig så vi inte går allt för mycket på mått, vikt osv! :)

Känner ju redan nu på mina kläder att dom har blivit större! :)
GRYMT SKÖNT!


Sen vart det att cykla hem igen, fast gick ganska mycket då det var världens motvind och det var så mycket skönare att gå än cykla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0