Ett lugnt träningspass!


Det vart inte så värst hårt eller ett långt träningspass idag då jag känner att det är en massa som ska bli gjort här hemma!
Sen känner jag mig inte helt 100% kry heller, snorig och dan så ska ta det lite lugnt tills det är dags att köra hårt på Fredag med min personliga tränare! :)

Glömde dock iPhonen hemma så jag har ingen aning om hur många kalorier eller så jag brände när jag cykla och lämna Liam på dagis sen vidare till gymmet och sen hem igen!
Men det är nog ungefär samma som dom andra skulle jag tro! :)

Dock så var det världens motvind på vägen hem, dom varnar ju för storm klass 1 varning men hoppas vi slipper det!

Vart iaf. lite träning idag!

Rygg 1 - 4*15,25 kg
Bröst 1 - 3*10, 18 kg
Rygg 4 Bröst 2 - 4*10, 39 kg
Löpband "fat burn" (gick idag) - 2,81 km, brände 188 kalorier


Jag har ju ett schema som jag gjort själv som jag styrketränar efter men idag hoppade jag över ben & vader och armarna!
Varför jag hoppade över ben är för jag har fått nå märke på vänster vad, och har ingen aning om vad det är!
Ska nog ta och kolla upp det så det inte är borrelia eller nå sånt (grannen sa att det kunde va det).
Dock har jag inte sett någon fästing där men det var likadant med hennes mamma.
Hon hade fått borrelia utan att ens veta om eller sett att hon hade haft en fästing!
Men samtidigt så ska ju borrelia vara en rund ring med bett i mitten, om det nu inte kan se ut såhär också men jag har bara sett att borrelia blir som ett bett, sen blir det rött och irriterande som tillslut blir en rund ring...!?!?
Detta märke har jag haft i några dagar då jag märkte det efter en dag på gymmet...
Mitt i detta märke så är det nå slags bett... och det kliar då och då!







Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

hur menar du med redigerar grejen?

2011-09-13 @ 14:33:50
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0