En underbar natt!


Så nu känner man sig riktigt pigg & utvilad!
Linus åt vid 18 tiden sen somnade han gott, Liam däremot vägrade sova så vi la oss allihopa i våran säng och tittade på pippi.
Tillslut så somnade Liam också och jag med för den delen! :)
Så där sov vi alla 3, och när jag sen vaknade av att Linus ville ha mat vid 02.20 inatt så undra jag vad klockan va! :)
Såg inte att Thomas bärt in Liam och att han inte låg i sängen så trodde inte klockan skulle va så mycket.
Men när jag väl klev upp och skulle fixa iordning käk till Linus så såg jag att Thomas låg ute på soffan och snarkade! :)
Han tyckte vi låg så bra inne i sängen, men tänkte först att han skulle bära in Liam tills in säng men lät han ligga där!

När Linus väl käkat klart så somnade han om gott igen! :)

Nu är vi vakna allihopa och jag ska alldeles strax ta och packa ner träningskläderna och bege mig ner till gymmet så jag hinner gå/springa på löpbandet innan det är dags att styrketräna med min personliga tränare! :)
Sen får vi se om jag pallar va med på spinning & core efter passet med PT! :)

Sen blir det hem och fixa iordning en äppelpaj & packa ner alla barnkläder i stl. 50/56 som vi ska ha med oss till Micke, Naomi, Tiiara & Bianca! :)
Känner att denna dagen kommer bli helt underbar!
Känns bra att det är Naomi som ärver barnkläderna! :)

Nä, dags att göra sig iordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0