Dagens träning...


Idag var det dags att träna med min personliga tränare! :)

Dock var jag nere på gymmet tidigare för att gå/springa på löpbandet i 40 minuter!

 Cykla ner till gymmet: 4.01 km, brände 158 kalorier

 Löpband - gick 25 minuter & sprang 15 minuter, brände 331 kalorier
 Situps - 30 st

Träningen med min PT:

Detta schema har jag nu som jag ska köra på gymmet 2-3 ggr i veckan!
Vi kommer köra PT 1 gång varannan vecka (Fredagar) så ena veckan är det PT och nästa vecka är det spinning & core som gäller!
Blir tydligen för mycket att köra mitt schema sen hoppa på spinning & core efter... kroppen behöver vila!

 15 min crosstrainer Level 8 och uppåt :) *tungt*
 Benpress - 52 kg, 2*10
 Lårcurls - 18 kg, 2*10
 Lårextensions - 32 kg, 2*10
 Rodd - 32 kg, 2*10
 Latsdrag - 32 kg, 2*10
 Bröstpress -25 kg, 2*10
 Crunches O - 5 kg, 2*20
 Rygglyft O - 2 kg, 2*10

O = En boll som det är tyngder i! :)

Efter passet är det bara STRETCH som gäller! :)

Min PT håller även på och spelar in Core som jag sedan kommer få så jag även kan köra core hemma, hur snällt är inte det! :)

Fick hela tiden en MASSA beröm av Malin, känns så jäkla skönt och man blir så peppad! :)
Fick även höra att jag var väldigt stark så vi kommer öka vikterna vartefter! :)
Hoppas nu på riktigt bra resultat och det säger Malin att jag kommer se också! :)

När jag cyklade hem glömde jag slå på träningen så där vart det ingen kaloriräkning el hur långt jag cyklade! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0