Dagens intag!


Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag tänkte börja skriva upp vad jag äter då och då i min blogg allt för att hålla koll själv, jag har ju inte ätit 6-7 mål om dagen som jag ska sen jag opererades för nästan 4 år sedan så man kanske ska försöka börja med det nu så kanske man mår bättre själv också!!
Får ju som sagt inte i mig så värst mycket, och efter att jag ätit 5 mål idag känner jag mig väldigt mätt och nästan spyfärdig just nu!
Inte så värst intressant för er kanske men eftersom det är min blogg och jag skriver vad jag vill i den så kan jag lika gärna skriva upp här då jag kan blicka tillbaka och slippa ha massa papper liggandes hemma som bara kommer bort! :)
Kommer ju inte skriva varje dag vad jag stoppar i mig men då och då och det hamnar under kategorin Mamma Christina!

Frukost kl.8

1 knäckemacka med ost
1 skål med lite Turkisk yoghurt och lite musli (åt ej upp allt)

Lunch kl. 11:45

Blomkålsgratäng med kassler & lite sallad

Mellis kl. 14

Yoghurt 250 g (Bärry blåbär)

Mellis kl. 16

1 knäckemacka med salami

Middag kl. 17.30

Rester från lunchen (Blomkålsgratäng med kassler) Liam fick köttbullar & makaroner

Efter middagen vart det efterrätt inne hos Anki & Stefan då jag bjöd på nybakad:

Äppelpaj med vaniljvisp - Åt en liten bit av det!
½ glas med hemmagjord nästan helt sockerfri rödvinbärssaft

Övrigt som jag stoppat i mig idag:

1 red bull
1 bit med 70% choklad (mint)

Får ju som sagt inte i mig så värst mycket mat åt gången, men att äta 7 ggr om dagen kommer jag aldrig klara när jag mår så SJUKT ILLA av att ha ätit 5 ggr idag + lite äppelpaj till efterrätt!
Känns som jag bara vill spy just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0